רגליים לריהוט וספות – באטיקו
נווט לחנות משה לוי 10 ראשל”צ חניה חינם בבניין batico.info@gmail.comWaze
הקשמו לקבלת מבצעי החודש

רגליים לריהוט וספות

רגליים לריהוט

אם אתם בוחרים רהיטים חדשים או רוצים לשדרג את הקיימים, הגעתם למקום הנכון. לרגלי הרהיטים שלכם יש תפקיד הרבה יותר משמעותי ממה שאתם חושבים. המאמר הבא עשוי להאיר את עיניכם בכל הקשור לרגלי רהיטים. כל הפרטים ממש כאן.

סינון
סינון

בחר מחיר

בחר צבע

  • שחור (15)

  • ניקל (4)

  • מוברש (5)

  • לבן (4)

  • זהב מט (1)

  • ברונזה (1)

המותגים

מידות

בחר אורך זרוע

נפח

בחר סוג מקלחון -

מגדילה פי

קומות

תאורת לד

מידה / קוטר

Showing 1–24 of 36 results

רגליים לריהוט – לא מה שחשבתם

כאשר אנחנו הולכים לבחור רהיטים, לעיתים איננו מסתכלים בכלל על רגלי הפריט. אם אלו ספות, שידות, ארונות או כל רהיט אותו אנו רוכשים – אנו נותנים הרבה יותר דגש וחשיבות לרהיט עצמו ולא לרגליים שלו. לעיתים, איננו שמים לב בכלל מאיזה חומר עשויות הרגליים, מה הגובה שלהן ועוד. אף על פי כן, לרגלי רהיטים יש חשיבות רבה ויש לתת גם להן תשומת לב, ולעיתים אף לרכוש אותן בנפרד. אם תעשו כן, תהיו מרוצים יותר מהרהיט שרכשתם ותהיו בטוחים בעמידותו לאורך שנים. הנה כל הדברים שחשוב לדעת בבחירת רגליים לריהוט.

רגליים לריהוט – נראות


כמו כל בחירה עיצובית שאנו עושים בביתנו, יש לבחור בקפידה גם את רגלי הרהיטים. יש חשיבות רבה להתאמת רגלי הרהיט למראה הבית. כיום, קיים מגוון ענק של רגליים לרהיטים, בעיצובים שונים ומיוחדים: תוכלו למצוא רגליים במראה מודרני או קלאסי, מעץ, ניקל או מחומרים אחרים. רגליים בצבע כסוף, שחור, לבן, זהב ועוד. אם אתם רוכשים ריהוט חדש או מעוניינים לשדרג פריט קיים – תוכלו לרכוש בקלות רגליים לריהוט על פי טעמכם. באתר באטיקו תוכלו למצוא עשרות דגמים של רגלי ריהוט, שיתאימו לכל פריט ריהוט בביתכם. בלחיצת כפתור פשוטה תוכלו להזמין את רגלי הרהיט עד לביתכם. רגליים לספה, למזנון, לשידה או לשולחן – בבאטיקו תוכלו למצוא רגלי ריהוט לכל פריט.

רגליים לריהוט – חוזק ויציבות

לעולם לא אשכח תקרית שקרתה בביתי לפני מספר שנים. אני ואשתי הזמנו חברים לארוחת ערב. חיכינו מאוד למפגש, בישלנו ארוחה מושקעת וקנינו יין יקר. היה ערב מצוין עד לאותו רגע מביך: אחד מהחברים התיישב על כורסא מעט ישנה ורעועה כשלפתח אחת מהרגליים של הכורסא נשברה והחבר נפל על הרצפה. במזל, הוא חטף חבטה קלה ולא יותר. אך הרגע המביך לעולם לא יימחק מזיכרוני. כדי למנוע מקרים דומים, החלטתי באותו רגע – על רגלי הרהיטים לא מתפשרים. הדבר החשוב ביותר בבחירת רגליים לריהוט הוא החוזק שלהן. רגליים העשויות מחומרים חזקים ועמידים יבטיחו את יציבות הרהיטים לאורך שנים ויתנו לנו ראש שקט. כמו כן, אם מדובר ברהיט שיושבים עליו כמו כורסא או ספה, חשוב שנקבל תחושה של ביטחון ויציבות. באתר באטיקו תוכלו למצוא מגוון רגלי רהיטים, העשויים מהחומרים האיכותיים והעמידים ביותר.

רגליים לריהוט – מניעת שריטות וחריקות

בשבוע שעבר נסעתי לבקר את חבר שלי – רונן. הוא ומשפחתו בדיוק סיימו לשפץ את ביתם ואני חייב להודות – השיפוץ נראה פשוט מצוין. הם החליפו את כל הרהיטים והבית קיבל מראה חדש ויוקרתי. עם זאת, לא יכולתי להתעלם מדבר אחד: כאשר גררנו את שולחן האוכל כדי לפתוח אותו, נשמעה חריקה חזקה וצורמת מרגלי השולחן. חשבתי לעצמי – איך ייתכן שמשקיעים כל כך הרבה בריהוט חדש, אך לא משקיעים ברגלי השולחנות? בטוח קיימת דרך למנוע את החריקה ואת שריטת הרצפות. ובכן, לאחר מחקר קצר גיליתי שאכן קיימת דרך. מסתבר שלכל רהיט יש את סוג הרגליים שמתאים לו ביותר. התאמת הרגליים לסוג הרהיט יכולה בהחלט למנוע את החריקות והשריטות שנגרמות בגרירתו. לכן, כדאי מאוד להתייעץ עם מומחה ולבדוק איזה סוג רגליים מתאים לרהיט שאתם רוכשים. באתר באטיקו תוכלו להתייעץ בקלות עם אנשי מקצוע, דרך התכתבות או שיחת טלפון.

רגליים לריהוט – שליטה

בחירת הרגליים לרהיט בנפרד ממנו, תיתן לכם שליטה במראה הרהיט וכן בגובה שלו. לעיתים שיקול מכריע בבחירת פריט ריהוט הוא הגובה שלו. שולחן למשל, צריך להיות מותאם לגובה המשתמש בכדי לאפשר לו נוחות מקסימלית. כמו כן, בבתים עם ילדים קטנים מומלץ שהספה תהיה גבוהה מהרצפה בכדי להגיע בקלות לשטח מתחתיה ולנקות אותו. לפעמים אנו עשויים לוותר על רהיטים מסוימים פשוט כי הגובה שלהם אינו מתאים לנו, וחבל שכך. כאשר תרכשו את רגלי הרהיט בנפרד, תוכלו לבחור באיזה סוג רגליים שתרצו, בגובה הנכון לכם ביותר ובעיצוב שהכי מוצא חן בעיניכם. כמו כן, תוכלו להחליף את רגלי הריהוט בהתאם לסגנון או לצרכים המשתנים של ביתכם. כפי שניתן להבין, לרכישה נפרדת של רגלי הרהיטים יש יתרונות רבים, עיצוביים ופונקציונליים כאחד.

באטיקו – לרכוש רגליים לריהוט


באתר באטיקו תוכלו למצוא מגוון סוגים של רגלי רהיטים. המחירים הם מהזולים בארץ ומתאימים לכל כיס: מחירה של רגל לרהיט ינוע בין 15 ל- 50 שקלים בלבד. באטיקו מאמינים באיכות ללא פשרות, לכן תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מוצרים עמידים וחזקים שישרתו אתכם לאורך שנים. כמו כן, תוכלו להתייעץ עם נציג שירות ולוודא שאתם בוחרים את סוג הרגליים המתאים ביותר לריהוט שלכם. האתר מציע מגוון אפשרויות תשלום וכן משלוחים מהירים שיגיעו עד לפתח הדלת שלכם. כנסו לבאטיקו ותגלו עולם שלם של רגליים לרהיטים.

לסיכום
כעת גם אתם מבינים כי רגלי הרהיטים חשובים לא פחות מהרהיט עצמו. חשוב להשקיע זמן ותשומת לב לבחירת רגלי הרהיט כאשר אנו רוכשים רהיט חדש. יש שיקולים רבים בהם צריך להתחשב: נראות, יציבות, מניעת שריטות ושליטה בגובה. זכרו כי הדבר החשוב ביותר הוא לא להתפשר על איכות. רגליים איכותיות וחזקות וכאלה שמותאמות לסוג הרהיט שלכם – יבטיחו את יציבות הפריט לאורך שנים. אל תתביישו להתייעץ עם מומחה ולוודא שאתם בוחרים את סוג הרגליים שיתאים ביותר לרהיטים שלכם.

משלוחים מהירים משלוחים מהירים
איכות ואחריות איכות ואחריות
שירות מקצועי שירות מקצועי
מחירים נוחים מחירים נוחים

תפריט נגישות